duminică, 9 decembrie 2018

Verze moldovenești și kimchi chinezesc - versiune fusion

Iarna ne simțim altfel: plini de bucuria copilăriei și îngândurați de lumina care puțin ne mai apasă. Ei bine, un rol important pentru păstrarea corpului în condiții optime îl au probioticele, care, în această perioadă a anului, pot fi înfulecate cu succes din clasicele murături. Iată marea mea ispravă!

Ingrediente:
🍴varză tocată fin
🍴usturoi feliat fin
🍴ghimbir tocat
🍴morcov tăiat feliuțe
🍴piper
🍴boia afumată
🍴turmeric
🍴măsline fără sâmburi
🍴săcărică
🍴sare
🍴zahăr (opțional)

După ce am spălat varza bine de tot, am presărat-o puternic cu sare. Am lăsat-o puțin să se înmoaie, apoi am amestecat-o zdravăn cu restul ingredientelor și am așezat-o cu blândețe într-un borcan. O voi lăsa câteva săptămâni, ca pe cea de tura trecută, și o voi servi peste vreo săptămână (depinde mult de temperatură) cu cartofi, tartine sau orice altceva.
Oricum, sunt sigură că va fi un deliciu această îmbinare chinezo-moldovenească cu iz original.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu